Gratis thuisbezorgd in Nederland

Klantenservice

We helpen je graag! Je vindt hier antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellingen, onze webshop en producten.

Helpdesk:

Heb je een vraag? Een opmerking? Of kom je er niet helemaal uit met je bestelling? Neem dan contact op met ons op via het contactformulier op de contactpagina, wij helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen

Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet?
Neem dan even contact met ons op via info@pdmade.nl of onze Contactformulier.

Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen via info@pdmade.nl of onze Contactformulier.

Je kunt in deze webshop betalen met iDeal, creditcard, PayPal en SEPA.

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op via info@pdmade.nl en wij zoeken een passende oplossing.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en het formaat van je bestelling.
Voordat je je bestelling definitief bevestigt, krijg je een overzicht van alle kosten te zien, inclusief verzendkosten.

We streven er naar om je bestelling binnen 3 werkdagen af te handelen.
Daarna duurt het 1 tot 4 werkdagen. Mocht het langer duren, dan nemen wij contact met je op.

Ja dat kan, mits je het product ongebruikt is en in de originele verpakking zit.
Laat ons binnen 14 dagen na bestelling weten dat je het product wil retourneren. Dit kan door ons een e-mail te sturen naar info@pdmade.nl , te bellen, of ons retourformulier uit te printen en op te sturen. (Ons retourformulier vind je onder aan deze pagina.)
Na ontvangst van het product storten wij de standaard verzendkosten voor de heenzending terug op je rekening.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Ja, je kunt jou bestelling ook afhalen op ons adres.
Bekijk onze openingstijden en adres op de contact pagina.

Ja, dat kan. Neem contact met ons op via het contactformulier.

Je kunt kiezen uit de volgende betaalopties:

pdmade - Betaalwijzen Wesbhop - Logo

iDeal

Met iDeal betaal je gemakkelijk en snel via jouw eigen bank. Betalen met iDeal is altijd gratis.

Creditcard

Ook bieden wij je de mogelijkheid om de betaling te voldoen met door middel van creditcardbetaling. Je betaalt dan het bedrag pas als je artikel geleverd is.

PayPal

Met PayPal betaal je snel en gemakkelijk online. Jouw PayPal account zit gekoppeld aan jouw rekeningnummer en door middel van in te loggen kun je gemakkelijk jouw betaling voldoen.

SEPA

Door middel van bank overschrijving betaal je vooraf. Na ontvangst van het te betalen bedrag word de verzending in gang gezet.

Wat zijn de verzendkosten?

PDMADE hanteert geen verzendkosten. Dat betekent dat de verzending naar u toe gratis is.

Kosten voor een retourzending zijn voor je eigen rekening.

Afhalen:

Kom je toevallig in de Achterhoek?
Het afhalen van jou bestelling is ook mogelijk.
Je bent van harte welkom, de koffie staat klaar!

* Woon je niet in Nederland en wil je toch bestellen? Neem dan contact met ons op.

 

Levertermijn:

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal binnen 5 werkdagen in huis.
Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg. Hiervoor nemen wij contact met jou op.

Annuleren:

Als de bestelling nog niet is verzonden, kun je die wel annuleren.
Neem contact met ons op via info@pdmade.nl met als onderwerp ‘Bestelling annuleren’.

Retouren:

Wil je je aankoop retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na levering van de aankoop.
Je ontvangt het aankoopbedrag plus de eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending van het geretourneerde artikel terug op je rekening.

Wil je je aankoop herroepen, stuur ons dan, voordat de herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken, een duidelijke verklaring waarin je aangeeft dat je de aankoopt wilt herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van ons retour formulier, deze vind je onder aan deze pagina.

Onze producten kunnen alleen geretourneerd of geruild worden als deze onbeschadigd zijn en verkeren, ongebruikt en in oorspronkelijke staat. De producten dienen, als redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakkingen te worden geretourneerd.

* Op maat gemaakte producten (maatwerk) kunnen niet geruild of geretourneerd worden, omdat we dit speciaal voor jou op maat hebben gemaakt.

Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

Wanneer betalen we terug?
PDMADE zal na ontvangst van je retourzending het product controleren en het aankoopbedrag terugstorten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
PDMADE stort het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Retourneren van pallets:
Stuur een mail naar info@pdmade.nl met als onderwerp ‘aanmelden ophaalafspraak’.
Vermeld de volgende contactgegevens: ordernummer, telefoonnummer, adres en postcode.

Naar aanleiding van je e-mail neemt PDMADE telefonisch contact met je op voor het maken van een ophaalafspraak.
Het retourformulier uitprinten, invullen en toevoegen bij je pakket.

Klachten:

Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot of mis gaat.
Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Je kunt je klacht via e-mail en telefonisch indienen (graag binnen 10 werkdagen na levering of voorval).
Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk en het liefst binnen 10 werkdagen na ontdekking te worden gemeld.

Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:

  • Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
  • Het ordernummer
  • Een omschrijving van je klacht
  • Eventuele relevante foto’s die de klacht verduidelijken.

 

Behandeling en reactie op je klacht:
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. We streven er altijd naar om je klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.
Je stelt PDMADE in de gelegenheid om de klacht te beoordelen en/of binnen een redelijke termijn te herstellen.

Met vermelding van het artikel en uw gegevens. Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om duidelijke foto’s van de eventuele schade bij te voegen.

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.