Wegens succes verlengd! Gratis thuisbezorgd in Nederland.

FAQ - Klantenservice

Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen.
Hoe kan dat?

Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet? Neem dan even contact via ons op via info@pdmade.nl.

Ik heb een vraag over een van jullie producten. Waar kan ik die stellen?

Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen via info@pdmade.nl.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt in deze webshop betalen met iDeal, creditcard, PayPal en SEPA.

Ik heb geen internetbankieren, PayPal of creditcard. Kan ik dan toch iets bestellen?

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op via info@pdmade.nl en wij zoeken een passende oplossing.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en het formaat van je bestelling. Voordat je je bestelling definitief bevestigt, krijg je een overzicht van alle kosten te zien, inclusief verzendkosten.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

We streven er naar om je bestelling binnen 3 werkdagen af te handelen. Daarna duurt het 1 tot 4 werkdagen. Mocht het langer duren, dan nemen wij contact met je op.

Kan ik producten terugsturen en krijg ik dan mijn geld terug?

Ja dat kan, mits je het product ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Laat ons binnen 14 dagen na bestelling weten dat je het product wil retourneren. Dit kan door ons een e-mail te sturen naar info@pdmade.nl , te bellen, of ons retourformulier uit te printen en op te sturen. (Ons retourformulier vind je onder aan deze pagina.) Na ontvangst van het product storten wij de standaard verzendkosten voor de heenzending terug op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.